Saturday, August 29, 2015



Seorang ahli UMNO, Amsor Tuah, sanggup bergadai masa & wang untuk terbang dari Sabah ke Kuala Lumpur semata-mata untuk menyertai perhimpunan Bersih 4.0.

Amsor Tuah yang juga bekas calon Ketua UMNO Bahagian Kota Belud pada 2013 tiba di Kuala Lumpur pada jam 11 malam Jumaat.

Menurut Amsor, tujuan beliau menyertai perhimpunan tersebut kerana tidak berpuas hati dengan kempimpinan tertinggi Barisan Nasional di negeri itu (Sabah).

"Saya bukan datang untuk mendesak perdana menteri untuk letak jawatan. Saya datang mewakili suara rakyat Sabah yang sehingga hari ini masih terpinggir dengan arus permodenan.

"Perdana menteri kata berbilion dana disalurkan untuk memberi manfaat kepada rakyat tapi penduduk di kampung tak dapat apa-apa. Masih ada lagi kampung yang tiada bekalan air bersih. Jadi ke mana dana berbilion ringgit itu," katanya memetik laporan dari mStar Online.

Amsor yang juga salah seorang dari tenaga pengajar di Akademi Bina Malaysia (Wilayah Sabah) CIDB Inanam berkata dia tidak takut jika keahliannya ditarik kerana menyertai perhimpunan tersebut.

"Saya tak takut (kena pecat), saya mewakili suara rakyat. Biar mereka tengok kad keahlian saya. Saya tak tipu, saya ahli Umno yang sah," kata Amsor sambil memapar kad keahlian UMNO miliknya.



1 ulasan :

Unknown said...

salam hormat saya ucapkan pada EYANG JOYO dan juga terima kasih banyak atas semua bantuannya karna EYANG sudah memberikan angka hasil ritualnya kepada saya dan alhamdu lillah benerang tembus
akhirnya aku menang main togel dan dapat banyak
yah lumayan cukup untuk ngajak keluarga liburang DI Paris dan juga cukup untuk buka usaha kecil2lang
EYANG sekali lagi terima kasih banyak atas bantuan EYANG
karna sudah sekian lama anak istri menrenget minta liburang kembali tapi uangnya nga cukup2 untuk ngajak mereka pergi tp setelah EYANG kasih saya angka 4D dan saya menang akhirnya saya sudah bisa mewujutkan keinginan mereka
sunggu sangat bahagi bisa melihat anak istri bisa tertawa lepas karna mereka adalah segalahnya bagiku munking tampat bantuan EYANG sampai sekarang aku blum bisa mewujutkan keinginan keluargaku
sekali lagi terima kasih banyak
EYANG JOYO

dan bagi saudara yang pengen mendapatkan angka hasil ritual yang asli bisa terjamin 100% silakan bergabun dengan EYANG JOYO di nmr 082384917475




(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..
«´ Thanks sOb rOoMnyA ¨`»
..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..

SELAM KOMPAK SELALU
dan
selamat buat yg JUPE hari ini.