Thursday, May 17, 2012


AJK Bahagian UMNO KOTA BELUD Sdr Roslan Hj Manshor dalam wall Fcbnya hari ini menjemput seluruh rakan Fcb dan juga masyarakat kota Belud untuk hador dalam satu majlis politik "MAJLIS RAMAH MESRA PEMIMPIN BERSAMA RAKYAT' yang akan diadakan pada 25hb.Mei ini bermula jam 8.00 malam, bertempat di perkarangan rumah sdr Roslan di Kg. Tamau.

Majlis yang diadakan ini antara lain bertujuan untuk mendekatkan lagi rakyat dengan pemim pin sedia ada, disamping akan membolehkan rakyat mengutarakan permasalahan mereka kepada pemimpin di daerah Kota Belud. Antara pemimpin yang dijangka akan hadir pada malam itu ialah Datuk Musbah Jamli,ADUN N6 Tempasuk merangkap Pembantu Menteri Pertanian serta MP Kota Belud, Datuk Rahman Dahlan.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi penganjur sdr Roslan Hj Manshor, mengharapkan agar seluruh masyarakat kg Tamau dan sekitarnya akan datang hadir pada malam itu. Dalam majlsi berkenaan juga, dijangka pelbagai isu berbangkit akan diperjelaskan oleh kedua-dua pemimpin yang akan hadir pada malam itu.

8 ulasan :

mantera said...

beramai-ramailah datang dalam majlis ramah mesra tersebut.

mantera said...

majlis ini akan mengeratkan lagi hubungan antara pemimpin dan rakyat.

Green Sabah said...

This will be a good even to get closer to the people and allowed the locals to raise their needs and concerns to the leaders.

http://sabah-go-green.blogspot.com/

Green Sabah said...

Hopefully the issues raised during the event will be answered by the leaders Datuk Musbah Jamli and Datuk Rahman Dahlan.

http://sabah-go-green.blogspot.com/

TuhauBam said...

Kerjasama semua ahli akan menjadi faktor utama dalam menentukan kemenangan BN pada PRU akan datang

TuhauBam said...

Datuk Musa Aman telah menekankan kepentingan untuk semua ahli UmnoBN untuk memberikan sokongan kepada mana-mana calon yang dipilih oleh pucuk pimpinan untuk PRU13

Sanih Alias said...

Baguslah majlis tersebut dilakukan oleh beliau. Ini kerana penduduk akan dapat menyuarakan masalah yang dihadapi dan juga pada masa yang sama juga merapatkan hubungan antara wakil rakyat dengan penduduk.

Sotong Kurita said...

kalau buat majlis makan2 mesti ramai tu yang datang.. saya ni malas sikit mahu dengar ceramah2 politik..