Monday, April 2, 2012

Kesibukan UMNO Bahagian di seluruh Sabah mengadakan mesyuarat untuk menghadapi PRU 13 semakin rancak. Di Semporna UMNO Bahagian itu terpaksa mengadakan mesyuarat tanpa kehadiran ketua UMNO Bahagian, Datuk Shafie Apdal. Mesyuarat yang diadakan membeincangkan persiapan menjelang PRU 13 itu dihadiri oleh ketua pemuda UMNO Semporna, Ketua Wanita dan wakil Datuk Shafie Apdal yang juga anak kepada Tun sakaran iaitu Haji Razak Tun Sakaran.





SEMPORNA: Timbalan Ketua Bahagian UMNO Semporna,Dato Sri Haji Nasir Tun (Dr.) Sakaran,telah mempengerusikan mesyuarat UMNO Bahagian Semporna di pejabat UMNO pecan Semporna. Hadirsama sempena mesyuarat itu,Setiausaha UMNO Bahagian,Abd.Rashid Mamun;Naib Ketua Bahagian UMNO Semporna,Datuk Haji Ramlee Marahaban;Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian,Abd.Aziz Jamman;Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian,Zakiah Haji Kalipunya;AJK-AJK UMNO Bahagian dan Pegawai Khas Menteri KKLW,Haji Abd.Razak Tun Sakaran. Sempena mesyuarat itu,Dato Sri Nasir dan ahli-ahli mesyuarat membincangkan perkembangan gerakan UMNO Bahagian terkini dan persiapan menghadapi PRU-13 yang bakal diadakan.Oleh:ARSHAD HUSSIN

5 ulasan :

Green Sabah said...

I wonder what Shafie Apdal is so busy about till he has no time to attend the meeting? Shafie is the leader of UMNO Semporna, his presence is important during the discussion in preparation for the next general elections.

Green Sabah said...

Hopefully UMNO Semporna will have a good discussion even without Shafie Apdal's attendance.

Anonymous said...

mesti ada sebab munasabah ketidakhadirannya. mgkin ada komitmen lain.

Sanih Alias said...

Apa pun yang pasti buat perbincangan yang terbaik untuk menanti kehadiran PRU 13 akan datang. Walaupun tidak ada Datuk Shafie hadir sama tidak bermaksud mesyuarat itu tidak dapat dijalankan.

nickko said...

itu tandanya umno semporna mampu berdikari tanpa perlu menunggu arahan atau kehadiran ketuanya..