Sunday, January 29, 2012









29 ulasan :

Bicara Hani said...

Atuk2 mengegar Bumi Bayu ni..ini kalilah..Awas Barisan andai silap melangkah pasti membujur melintang patah.....

Keranda lama telah bangkit bersuara.

Anak Sabah said...

Adakah USNO sudah bergabung dengan Star secara sah?

Anak Sabah said...

Tidak kira bagaimanapun, harap rakyat sendiri boleh membuat keputusan yang terbaik untuk menjamin masa depan daerah mereka sendiri.

Hinamori said...

Nampaknya golongan muda tidak berminat dengan politik. golongan tu lebih ramai menjadi gologan atas pagar.

Kris Jr said...

Tengok sajalah bagaimana hebatnya PRU13. adakah Ni Kali Lah atau Lain Kali Lah

antap said...

lebih ramai dihadiri olhe golongan tua. golongan muda mcm tak berminat saja.

antap said...

mmg ramai yang hadir, tapi ia masih tak mencukupi.

Paquin said...

Uiseymen, gambar menceritakan segalanya... hahahha

Paquin said...

Tapi nampak gaya mcm orang tua2 ja yg hadir tu???? hhmmm, mana golongan belianya? Buat rapat umum sendiri ka:P hehehe

Paquin said...

PRU kali ini pasti rancak kan.. Kalau bukan perang di alam maya pasti ada perang bendera juga nanti. hahaha

Paquin said...

So kita sebagai rakyat kenalah bijak membuat penilaian dan pastikan kita tidak tersilap nilai.

Paquin said...

Apapun, kita tunggu dan lihat sajalah nanti. Saya yakin semuanya pasti terjawab jua.

lina a said...

spekulasi mengatakan parti baru STAR di Sabah telah mendapat sokongan ramai, samada benar atau tidak, tunggu sahaja hasilnya di musim PRU-13

lina a said...

samada perjuangan parti-parti pembangkang ini ikhlas demi rakyat ataupun tidak, kita tunggu dan lihat sahaja undian rakyat nanti

lina a said...

betul, semuanya di tangan rakyat Sabah untuk menentukan nasib parti

lina a said...

nescaya, belum tentu gabungan parti2 pembangkang akan mendapat sambutan hangat dari rakyat Sabah

lina a said...

apa yang nyata, terdapat rakyat yang masih menyokong BN Sabah

Alexis said...

ini baru langkah permulaan STAR di Sabah. sambutan rakyat pun belum begitu jelas. yang 1000 orang hadir tu pun belum tentu semuanya akan sokong STAR.

Alexis said...

Good luck for USBO-STAR!

me gusta said...

Yang datang ni rela hati? Terpaksa? Diberi habuan? Golongan belia di Semporna banyak yang berhijrah ka apa ni..ramai golongan veteran saja. Good luck.

Wazxiran said...

Kebanyakan yang hadir adalah generasi Tua tapi mana genarasi Muda? Tidak dapat didekati lagikah.

Wazxiran said...

Biar apa pun yang ingin dilakukan oleh pihak pembangkang, namun bukannya mudah untuk meraih sokongan sepenuhnya.

zam said...

yang pasti, semua parti tidak kira BN, PR, dan USNO-STAR pasti akan berusaha gigih untuk mendapatkan sokongan rakyat.

zam said...

star masih baru..mungkin juga akan dapat sokongan dan mungkin juga tidak.

zam said...

star masih baru..mungkin juga akan dapat sokongan dan mungkin juga tidak.

zam said...

rakyat perlulah bijak menilai dan membuat pilihan dengan tepat.

rebirth said...

jika hanya usno sahaja yang boleh bergabung dan bekerjasama dengan STAR, jika parti2 pembangkang yang lain masih enggan membentuk satu pasukan pembangkang di Sabah, jangan harap pambangkang boleh menang pada PRU nanti..

kamilla said...

Golongan muda kurang menyokong USNO.

kamilla said...

Paling meriah lah PRU ni tahun..macam2 ada.